Vores Services

Vi leverer online marketing materialer til de største annoncører, og har naturligvis styr på teknik, medieplaner og standarder. Vi leverer altid i bedste kvalitet og overholder deadlines.

Bannere med Power – til alle brancher og alle ambitioner

Vi vover gerne den påstand, at vi gennem årene har lavet bannere for alle brancher. Fra helt simple produktioner med få kreativer til store internationale kampagner med komplekse medieplaner og mange budskabs versioneringer.
Vi har knowhow og kapacitet til at løfte alle størrelser kunder og kampagner.

Hos Adletic hjælper vi dig med at skabe iøjnefaldende, lækre og målrettede display-annoncer, der ikke blot øger synligheden af dit brand, men også driver trafik til din hjemmeside. Har du ikke helt styr på medieplan og mediebureau hjælper vi dig også sikkert i mål med kompetent projektledelse og skarp rådgivning.

High impact, video bannere og custom interaktion

High impact-formater fylder mere på skærmen og bryder med brugernes “banner-blindhed”, hvilket øger synlighed og klikrater markant. Her er det oftest mobil og desktop topscroll og midscroll formater samt fluid skins og fluid desktop banners vi producerer. Video aktiverer og fanger brugerens opmærksomhed længere. Det skaber højere engagement og emotionel respons, hvilket øger sandsynligheden for klik. Og kunsten er at få det til at føles mindre som reklame og mere som en oplevelse, hvilket giver bedre performance.

High impact, video og custom interaktionsbannere performer normalt bedre end almindelige display ads, fordi de fanger og fastholder brugerens opmærksomhed langt mere effektivt. De bruger større formater, animationer, videoer og interaktive elementer, som skaber en mere engagerende og mindeværdig oplevelse for brugeren

Sociale medier

Bannerformater til sociale medier varierer meget mellem platforme, og det er vigtigt at vælge de korrekte dimensioner for at sikre, at dit indhold vises klart og professionelt.
På Facebook anbefales typisk størrelser som 1200 x 628 pixels til link-annoncer,
1080 x 1080 pixels til kvadratiske opslag og 1080 x 1920 pixels til stories og videoer.

På Instagram og andre platforme bruges også både kvadratiske og vertikale formater, hvor stories igen typisk har 1080 x 1920 pixels

Valg af det rigtige bannerformat gør, at din annonce ikke bliver beskåret eller forvrænget, og at den fanger opmærksomheden på både mobil og desktop.

Vertikale og kvadratiske formater dominerer i 2025, da de fleste sociale medier bruges på mobilenheder, og disse formater giver den bedste brugeroplevelse og opmærksomhed. Stories og reels (vertikale videoer) er især effektive til at fange brugerens interesse og engagement.

Bannere på mobilen

Prøv at se nogle af vores eksmpler på specifikke mobilbannere nedenfor. Der er både eksempler på topscroll, midscroll og double height bannere - hvor brugerens scroll over banneret interagerer med content.

Prøv selv på mobilen

Fra Jolly Cola til Rambøll

Vil du vide mere om os?

Klik her og lær os bedre at kende – vi deler gerne vores historie, værdier og passion for det, vi laver!

Læs mere her